A partir de demà quedarà obert el termini d’inscripció per les caminades de final de temporada a qualsevol de les dues modalitats de participació:
caminada urbana
↓
Vic
caminada de senderisme
↓
Tavèrnoles
Sant Feliuet de Savassona
Tavèrnoles
Atenció
- Segons la modalitat en la que es vulgui participar l’hora de trobada és diferent (06:45 h per senderisme, 07:30 h per la caminada urbana), encara que el punt de trobada (plaça de Catalunya, taquilles Renfe) sigui el mateix per ambdues.
- Preu aproximat del transport: 12 €.
- Qui disposi de targeta Daurada de Renfe ha de tenir present portar-la el dia de la caminada per poder beneficiar-se de la bonificació corresponent del 40% en el bitllet.
- Preu aproximat del dinar: 13 €.
Totes les dades a tenir en compte són al programa del 2n. trimestre.
Convé llegir i tenir present el procediment per les inscripcions, les recomanacions i els requisits a tenir en compte per participar en funció de la modalitat escollida.